Regulamin
Korzystając ze sklepu akceptujesz zasady zawarte w niniejszym Regulaminie.
Zastrzegamy sobie prawo do wprowadzania w nim zmian. Każdą odwiedzającą osobę obowiązuje aktualny Regulamin.
1. Właściciel
Właścicielem marketu internetowego fajerwerkimarket.pl jest firma:
Zdanowska Dorota TOP 10
Ul. Główna 40a
83-021 Przejazdowo
NIP: 674-115-97-02, REGON:193004880
wpisany do ewidencji działalności gospodarczej pod nr 3016
w Urzędzie Gminy Pruszcz Gdański
2. Klient
Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi sprzedaż materiałów pirotechnicznych dozwolona jest wyłącznie osobom pełnoletnim.
W związku z brakiem możliwości weryfikacji wieku Klienta podczas dokonywania zakupów internetowych Klient zgadza się na sprawdzenie (weryfikacja telefoniczna ) i podczas dostarczania towaru przez firmę doręczającą.
3. Zamówienia
Zamówienia towarów w sklepie internetowym zostaną potwierdzone e-mailem przez system sprzedaży. Klientowi, po zalogowaniu do sklepu internetowego, udostępniony jest do wglądu aktualny stan realizacji zamówienia.
Realizacja losowo wybranych zamówień odbywa się po ich uprzednim potwierdzeniu przez Klienta (telefonicznie lub e-mailem). Zamówienia, których nie uda się potwierdzić zostaną anulowane. Zastrzegamy sobie prawo do odrzucenia realizacji zamówień bez podania przyczyny.
4. Czas dostawy
Zamówione towary zostaną w miarę możliwości wysłane do Państwa do trzech dni roboczych od momentu złożenia zamówienia. O wszelkich opóźnieniach w realizacji zamówienia będą Państwo na bieżąco informowani.
5. Zwroty towaru
Konsument ma prawo do odstąpienia od zawartej umowy w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru, bez podania przyczyny, składając oświadczenie na piśmie oraz dokonując zwrotu towaru. Towar należy odesłać na adres siedziby firmy. Jeżeli nie ma takiej możliwości (np. ze względów na wielkość lub ciężar przesyłki) należy skontaktować się ze sklepem w celu wybrania innego rozwiązania. Rozliczenie następuje przelewem na podany rachunek bankowy lub przekazem pocztowym (nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem!) w terminie do 14 dni od momentu jego zwrotu do siedziby sklepu. Klient otrzymuje równowartość zwróconego towaru + koszty zwrotu przesyłki. Zastrzegamy sobie, że przyjmujemy jedynie towar czysty, kompletny oraz nie używany. Do zwracanego towaru musi być dołączony dowód zakupu.
6. Reklamacje
Jeśli dostarczony towar posiada wady fabryczne, Klientowi przysługuje prawo otrzymania tego produktu z usuniętą wadą lub wymiany na nowy egzemplarz pozbawiony wad. Zasady i terminy gwarancji dołączane są do sprzedawanych towarów. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości prosimy odesłać towar na adres i koszt sklepu wraz z paragonem (fakturą) dotyczącym danego zamówienia. Po dostarczeniu towaru do sklepu zostaną ustalone szczegóły odnośnie wymiany lub naprawy towaru lub zwrotu gotówki.
7. Ceny i promocje
Wszystkie podane w sklepie ceny są cenami brutto. Wszelkie promocje i upusty ważne są do wyczerpania stanów magazynowych lub do określonego terminu.
8. Wysyłka
Wszystkie paczki wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej
Koszt wysyłki paczki:
1) PRZELEWY24 - 15.00 PLN
2) POBRANIE - WSTRZYMANE DO ODWOŁANIA
3) PRZELEW TRADYCYJNY - 15.00 PLN
9. Forma zapłaty
Za dokonane zakupy formą zapłaty jest:
1) Przelewy24
2) Płatność gotówką przy odbiorze (pobranie wstrzymane do odwołania)
3) Przelew tradycyjny
4) Zapłata gotówką lub kartą - tylko w przypadku odbioru osobistego w siedzibie firmy TOP 10 w Przejazdowie.
10. Ograniczenie odpowiedzialności
Mimo, że na stronie sklepu internetowego prezentowane są teksty zgodne z naszą wiedzą i doświadczeniem to nie powinno się do tych informacji podchodzić bezkrytycznie. Szczególnie instrukcje odpalania fajerwerków powinny być przed użyciem uważnie przestudiowane na podstawie oryginalnych nadruków na opakowaniach. My również jesteśmy ludźmi i możemy popełnić błędy, których nie zauważymy. W związku z tym nie ponosimy odpowiedzialności za ewentualnie wyrządzone przez to szkody. Prosimy pamiętać o zachowaniu zdrowego rozsądku.
11. Postanowienia końcowe
W przypadkach, które nie zostały uwzględnione w regulaminie ma zastosowanie Kodeks Cywilny.
W przypadku pytań i wątpliwości dotyczących zakupów w naszym sklepie prosimy Państwa o kontakt:
TEL 58-350-57-00 , 505-999-008
GWARANCJA I REKLAMACJA
KLIENT KTÓRY ZAKUPI TOWAR W NASZYM MARKECIE INTERNETOWYM MA PRAWO DO GWARANCJI I REKLAMACJI W PRZYPADKU GDY:
-TOWAR ZOSTAŁ USZKODZONY PODCZAS TRANSPORTU PRZEZ FIRMĘ KURIERSKĄ.
(TERMIN ZGŁOSZENIA MUSI NASTĄPIĆ W CIĄGU 2 DNI OD DATY ODBIORU POPRZEZ WYSŁANIE NA topreklamacja@gmail.com) FIRMA NASZA USTALI Z KLIENTEM FORMĘ WYMIANY TOWARU NA PEŁNOWARTOŚCIOWY.
- TOWAR POSIADA WADY FABRYCZNE (NP. BRAK LONTU ITP. KLIENTOWI PRZYSŁUGUJE PRAWO DO OTRZYMANIA TEGO PRODUKTU Z USUNIĘTĄ WADĄ LUB WYMIANĄ NA NOWY EGZEMPLARZ POZBAWIONY WAD).
NASZA FIRMA STARANNIE SPRAWDZA TOWAR WYSYŁANY. W PRZYPADKU STWIERDZENIA NIEPRAWIDŁOWOŚCI PROSIMY ODESŁAĆ TOWAR NA ADRES SIEDZIBY MARKETU INTERNETOWEGO. KOSZT PRZESYŁKI ZOSTANIE ZWRÓCONY KLIENTOWI LUB ZOSTANIE WYSŁANY KURIER, KTÓRY ODBIERZE PRZESYŁKĘ OD KLIENTA.
UWAGA. PROSZĘ DO ODESŁANEJ PACZKI NIE ZAPOMNIEĆ WŁOŻYĆ DOWÓD ZAKUPU (PARAGON LUB FAKTURĘ).
BEZ PARAGONU LUB FAKTURY REKLAMACJA NIE ZOSTANIE UWZGLĘDNIONA.
PO DOSTARCZENIU TOWARU DO SIEDZIBY MARKETU INTERNETOWEGO ZOSTANĄ USTALONE SZCZEGÓŁY ODNOŚNIE WYMIANY LUB NAPRAWY TOWARU.
Korzystając ze sklepu akceptujesz zasady zawarte w niniejszym Regulaminie .
Zastrzegamy sobie prawo do wprowadzania w nim zmian. Każdą odwiedzającą osobę obowiązuje aktualny Regulamin .
1. Właściciel
Właścicielem marketu internetowego fajerwerkimarket.pl jest:
FIRMA TOP1O
ul. GŁOWNA 40
NIP: 674-115-97-02, REGON:193004880
wpisany do ewidencji działalności gospdarczej pod nr 3016
w Urzędzie Gminy Pruszcz Gdański
2. Klient
Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi sprzedaż materiałów pirotechnicznych dozwolona jest wyłącznie osobom pełnoletnim .
W związku z brakiem możliwości weryfikacji wieku Klienta podczas dokonywania zakupów internetowych Klient zgadza się na sprawdzenie go podczas dostarczania towaru przez firmę doręczającą.
3. Zamówienia
Zamówienia towarów w sklepie internetowym zostaną potwierdzone emailem przez system sprzedaży. Poza tym Klientowi, po zalogowaniu do sklepu internetowego, udostępnioniany jest do wglądu aktualny stan realizacji zamówienia.
Realizacja losowo wybranych zamówień odbywa się po ich uprzednim potwierdzeniu przez Klienta (telefonicznie lub e-mailem). Zamówienia, których nie uda się potwierdzić zostaną skasowane. Zastrzegamy sobie prawo do odrzucenia realizacji zamówień bez podania przyczyny.
4. Czas dostawy
Zamówione towary zostaną w miarę możliwości wysłane do Państwa w ciągu do trzech dni roboczych od momentu złożenia zamówienia. O wszelkich opóźnieniach w realizacji zamówienia będa Państwo na bieżąco informowani.
Firma TOP10 nie ponosi odpowiedzialności za spóznienia w dostawie wynikłe z winy Kuriera.
Konsument ma prawo do odstąpienia od zawartej umowy w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru, bez podania przyczyny, składając oświadczenie na piśmie oraz dokonując zwrotu towaru. Towar należy odesłać paczką zwykłą lub priorytetową przez Pocztę Polską. Jeżeli nie ma takiej możliwości (np. ze względów na wielkość lub ciężar przesyłki) należy skontaktować się ze sklepem w celu wybrania innego przewoźnika. Rozliczenie następuje przelewem na podany rachunek bankowy lub przekazem pocztowym (nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem!) w terminie do 14 dni od momentu jego zwrotu do siedziby sklepu. Klient otrzymuje równowartość zwróconego towaru + koszty zwrotu towaru. Zastrzegamy sobie, że przyjmujemy jedynie towar czysty, kompletny oraz nie używany. Do zwracanego towaru musi być dołączony dowód zakupu.
6. Reklamacje
Jeśli dostarczony towar posiada wady fabryczne, Klientowi przysługuje prawo otrzymania tego produktu z usuniętą wadą lub wymiany na nowy egzemplarz pozbawiony wad. Zasady i terminy gwarancji dołączane są do sprzedawanych towarów. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości prosimy odesłać towar na adres i koszt sklepu wraz z paragonem (fakturą) dotyczącym danego zamówienia. Po dostarczeniu towaru do sklepu zostaną ustalone szczegóły odnośnie wymiany lub naprawy towaru.
7. Ceny i promocje
Wszystkie podane w sklepie ceny są cenami brutto. Wszelkie promocje i upusty ważne są do wyczerpania stanów magazynowych lub do określonego terminu.
8. Wysyłka
Wszystkie paczki wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej "OPEK"
Koszt wysyłki paczki 24zł.
Za dokonane zakupy jedyną formą zapłaty jest: zapłata przy odbiorze.
10. Ograniczenie odpowiedzialności
Mimo, że na stronie sklepu internetowego prezentowane są teksty zgodne z naszą wiedzą i doświadczeniem to nie powinno się do tych informacji podchodzić bezkrytycznie. Szczególnie instrukcje odpalania fajerwerków powinny być przed użyciem uważnie przestudiowane na podstawie oryginalnych nadruków na opakowaniach. My również jesteśmy ludźmi i możemy popełnić błędy, których nie zauważymy. W związku z tym nie ponosimy odpowiedzialności za ewentualnie wyrządzone przez to szkody. Prosimy pamiętać o zachowaniu zdrowego rozsądku.
11. Postanowienia końcowe
W przypadkach, które nie zostały uwzględnione w regulaminie ma zastosowanie Kodeks Cywilny. W sprawach spornych wszelkie postępowanie sądowe prowadzone będzie w sądzie właściwym dla siedziby sklepu internetowego .
W przypadku pytań i wątpliwości dotyczących zakupów w naszym sklepie prosimy Państwa o kontakt:
TEL 058-691-41-27 , 0-58-350-57-00 , 0-660-411-007
GWARANCJA I REKLAMACJA
KLIENT KTÓRY ZAKUPI TOWAR W NASZYM MARKECIE INTERNETOWYM MA PRAWO DO GWARANCJI I REKLAMACJI W PRZYPADKU GDY :
-TOWAR ZOSTAŁ USZKODZONY PODCZAS TRANSPORTU PRZEZ FIRMĘ KURIERSKĄ LUB POCZTE
(TERMIN ZGŁOSZENIA MUSI NASTĄPIC W CIĄGU 2 DNI OD DATY ODBIORU POPRZEZ WYSŁANIE E-MAILEM) FIRMA NASZA USTALI Z KLIENTEM FORMĘ WYMIANY TOWARU NA PEŁNOWARTOŚCIOWY
- TOWAR POSIADA WADY FABRYCZNE ,(NP. BRAK LADU ITP. KLIENTOWI PRZYSŁUGUJE PRAWO DO OTRZYMANIA TEGO PRODUKTU Z USUNIĘTA WADĄ LUB WYMIANĄ NA NOWY EGZEPLARZ POZBAWIONY WAD.
ZASADY I GWARANCJA JEST DOŁONCZONY DO SPRZEDAWANYCH TOWARÓW PRZEZ MARKET INTERNETOWY.
NASZA FIRMA STARANIE SPRAWDZA TOWAR WYSYŁANY ALE MOŻE ZDARZYC SIĘ SPORADYCZNY PRZYPADEK . W PRZYPADKU STWIERDZENIA NIEPRAWIDŁOWOŚCI PROSIMY ODESŁAĆ TOWAR NA ADRES SIEDZIBY MARKETU INTERNETOWEGO .KOSZT PRZESYŁKI PRZESYŁI ZOSTANIE ZWRUCONY KLIENTOWI LUBZOSTANIE WYSŁANY KURIER KTÓRY ODBIEZRZE PRZESYŁKE OD KLIENTA .
UWAGA. PROSZĘ DO ODESŁANEJ PACZKI NIE ZAPOMIEC WŁOŻYC PARAGONU LUB FAKTURY.
BEZ PARAGONU LUB FAKTÓRY REKLAMACJA NIE ZOSTANIE UWZDLEDNIONA .
PO DOSTARCZENIU TOWARU DO SIEDZIBY MARKETU INTERNETOWEGO ZOSTANA USTALONE SZCZEGÓŁY ODNOSNIE WYMIANY LUB NAPRAWY TOWARU
BEZPIECZEŃSTWO URZYTKOWANIA PIROTECHNIKI